.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرفتن انگيزه تحصيل ،انگيزه اصلي دشمنان

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران خواستار همخواني داده‌ها و اطلاعات خانواده و مدرسه به دانش‌آموزان شد. 

عبدالوحيد فياضي صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصيلي در مدرسه فردوسي ناحيه يك شهرستان ساري از آغاز سال تحصيلي به عنوان فرصت مغتنمي براي بيان انتظارات فعالان عرصه تعليم و تربيت از مسئولان ياد كرد.
وي استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را نتيجه جانفشاني‌هاي رزمندگان دانست و اظهار داشت: دانش‌آموزان وظيفه دارند در پاسداشت انديشه‌هاي بالا پيشتازتر از گذشته و با تلاش مضاعف حركت كنند.
فياضي خواستار همكاري خانواده‌ها در تعليم و تربيت هدفمند به دانش‌آموزان شد و خاطرنشان كرد: در طول سال‌هاي گذشته مشاركت مازندراني‌ها در تامين فضاي آموزشي مورد نياز در كشور زبانزد بوده است.
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران از عصر حاضر به عنوان عصر هجوم تبهكاري‌ها و نابهنجاري‌ها نام برد و تصريح كرد: دشمن در تلاش است هر آنچه را كه جوانان ايران اسلامي در طول سه دهه گذشته به دست آوردند آنها را بربايد.
وي اضافه كرد: گرفتن انگيزه تحصيل و ارزش‌هاي اخلاقي و اسلامي از جوانان ايراني از نقشه‌هاي دائمي دشمنان نظام اسلامي است.
فياضي خواستار هوشياري خانواده‌ها و والدين در تربيت درست دانش‌آموزان شد و بيان داشت: آموزش بدون پرورش قواي روحاني و معرفتي معناي نخواهد داشت و اين مسير راه بيراهه است.
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران از مديران مدارس خواست وجوه اخلاقي و علمي را توامان به دانش‌آموزان ياد دهند.
وي سهم خانواده را در آموزش و تربيت غيرقابل انكار دانست و گفت: براي آموزش درست بايد داده‌هاي خانواده و مدرسه با هم همخواني داشته باشد.
فياضي با اشاره به اينكه رونق علمي مازندران در هر سال بيشتر از سال‌هاي گذشته است، تصريح كرد: رتبه مازندران در جايگاه علمي كشور بايد به تراز نخست برسد.
در اين مراسم مسئولان استان مازندران با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس به صورت همزمان زنگ مقاومت و براي آمادگي در مقابل ويروس آنفولانزاي A زنگ سلامت را نواختند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.